Per explicar-vos el
funcionament de la nostra aula, necessite fer-vos una breu introducció del
mètode que hem utilitzat.
El mètode TEACCH (abreviació en anglès de Tractament i Educació de xiquets amb Autisme i Problemes de Comunicació relacionats), naix a la universitat de Carolina del Nord als anys 70.
El mètode TEACCH (abreviació en anglès de Tractament i Educació de xiquets amb Autisme i Problemes de Comunicació relacionats), naix a la universitat de Carolina del Nord als anys 70.
L'objectiu principal del
programa TEACCH
és ajudar a preparar a les persones amb TEA
per a viure i treballar més efectivament a casa, a l'escola i a la comunitat.
El professional TEACCH
haurà de determinar quins són els objectius d'intervenció en cadascú dels
alumnes i coordinar amb els pares el seu treball. Els objectius d'intervenció
són individualitzats i sorgeixen de l'observació de l'alumne, en diferents
contextos diferents.
nostra intervenció ha
d'aconseguir un ensenyament estructurat, que es base
en la comprensió de característiques d'aprenentatge de les persones amb autisme
i la utilització de suports visuals per promoure el significat i la
independència. (extret de la pàgina oficial de Teacch Autism Program)
Si necessiteu
saber alguna cosa més d'aquesta metodologia podeu consultar
algunes d'aquestes pàgines, d´on hem tret moltes idees:
http://www.adaptacionescurriculares.com/Autismo%2012%20metodoTEACCH.pdf
http://www.adaptacionescurriculares.com/Autismo%2012%20metodoTEACCH.pdf
Ara m'agradaria centrar el meu treball en
explicar-vos com funciona, de forma més específica, la nostra aula.
No hay comentarios:
Publicar un comentario